close

就到情人節啦...D就喜歡化濃DD見男朋友..

我就調返轉..見男朋友就想自然D透薄D

所以今次就想分享一個啞色既底妝

個妝化完出黎之後唔會有大眼或者易容既效果XD

但可以遮蓋適量毛孔同令面色均衡返

 

先來第一步

因為今次用既底妝base會有少少乾

所以我會用乳液去打底 --- 資生堂專科保濕美白乳液

我整個冬天都係用佢 好夠潤架!!!

搽完之後都會見到無咁乾啦..

 

第二步就係化底妝

亦都係今次其中一個重點產品 --- L’OREAL BaseMagique

要化啞色妝最好就用mosses質地做打底

因為可以柔化皮膚同埋遮住細小毛孔

用左次後就可以見到會啞色左少少架啦

哩隻佢就話可以遮毛孔..

但我d毛孔可能真係比較粗大..所以就唔太遮得住啦:(

 

用遮暇遮一遮d黑眼圈同豆豆印

今次就試下新野 --- CANMAKE Color Stick07

係偏橙既遮暇膏

但好明顯地對我個千年黑眼圈就無咩作用….

咩都遮唔到但個人認為佢質地的確唔錯..

唔會乾又唔會令眼周生一粒粒:)

 

再用無珠光 無光澤既粉底或bb cream

唔好用cc cream.. 因為一般都會比較有光澤

(其實最好係用粉底既..係我衰用慣bb cream -0-)

今次上粉底/ bb cream都有個技巧

用粉撲印印印印印印印

 

今次手指已經起唔到作用因為會一撻撻架

用粉撲可以更有效地遮住毛孔同均衡D

上完後其實都好似無化咁架

但細緻d睇就會發現..

比起未上任何既果邊啞色左.. 皮膚平滑左架啦..

 

用無珠光/閃粉既胭脂

我用既係 --- Bourjois Blush 48

唔好用有珠光/閃粉果d如果唔係就唔夠MAT架啦

上既位置就輕輕地斜角掃上去啦..

咁會減少出錯既機會.. 免得大家自行天天p圖啦xd

 

影相真係食哂我d-___-

 

但都見到兩邊係有分別既:S

 

第三步重點又來啦

上碎粉

今次第二位主角 GIVENCHY PRISME LIBRE

哩隻係Mat-Finish & Enhanced Radiance Loose Powder

另一隻係Air Sensation透亮感一流...( 下次有機會分享 :P)

我真心喜歡到佢地不得了 !!!!!!!!

除左令妝持久之外...佢真係做到好自然既啞色妝

我真心推介俾大家...一定要試下...

唔喜歡MAT既可以買Air Sensation試下...

 

佢有4色係入面.. 好似平時咁..倒轉拍一拍..

再用掃輕輕掃上面...個膚色均衡到呢

 

 

整個妝可以唔畫眼線...但一定要有眉同唇 !!!

因為可以令到個樣更醒神架 !!

啞色妝最好用眉粉.. 我用bobbie brown

跟返自己眉型去畫就得啦..

最緊要自然啊 ~~~~~

一邊化左..一邊未化...

是唔是已經有差別先...

 

再搽個MATD既唇膏...

記住用潤唇膏打底呀...多數MAT唇膏都偏乾 :(

我用又平又正既Maybelline Bold Matte1

超上色..唔需要用遮暇膏遮唇色已經成功地上色啦!!

再用手指印返開搞掂..!!!!

 

等我化埋另一邊平衡返

同樣既光線兩邊面都啞色哂啦..

 

希望大家喜歡啦~~~

多謝大家留意啊~~~

 

話說我好早前已經拍左個2014既總結

但我到而家都未敢uploadyoutube

~~~

 

希望下個分享片我會有勇氣擺上去同大家分享啦<3

下次見啦

 

Heibe's Blog::

♥ She.com  BeautyExchange  Blogspot  F&B  Salad♥ PIXNET

博-Heibe ♥ MyCossip-Heibe ♥ Instagram-Heibek

 

Contact me::

heibek@yahoo.com.hk

Facebook:: Heibe Kristal

arrow
arrow
    全站熱搜

    Heibe♥K 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()