close

好耐無見啦~~~

這個除了是HI FIVE之外還代表

這次主要是用到你的手指頭XD

 

我前排有一陣子忙到一個多月沒時間FULL MASK

沒去襯衫更不用說買新衣服

壓力的確儲下不少,,不停爆瘡 (都不知誰說讀大學不用讀書的屁話.V.)

皮膚狀況不好點夠膽以素顏示人 ()

所以我相信如果大家好忙,, 皮膚狀態不算好時

無論返工返學前幾趕都好,,

都會想化好個底妝~~~

 

今次可以因應時間減少或增加使用產品的數量啊

左至右 ::

1.      Sofina Primavista Long Keep Base UV ~$280

(一枝大概用到半年,, 我至少已用掉3)

2.      Shu uemura Cover Crayon專業修瑕筆 ~$200

(有一壊處是sharpen時好易做成浪費買埋佢個sharpener可能會好D)

3.      Revlon Photo Ready Concealer SPF20 ~$85

(係今次的主打產品!!!一定要推!!!!!)

4.      Maybelline Mineral BB watergel ~$100

(之前都有推介過XD)

5.      Kiehl’s Lip Blam #1 Pear ~$80

(我個DRY LIPS唔可以無佢搽少少已經好似LIP GLOSS!)

6.      KISS ME眼線筆 ~$79 (大家應該好熟佢)

7.      Miss Hana眉筆 ~$60

 

多時間就用 1號組合,,

越少時間就用 4號組合

或者

只用Revlon PhotoReady都已經很OK

(學生哥都可以負擔到架♥)

 

Sofina打底控油!!

 

Cover Crayon同手指尾遮黑眼圈

 

再放大點看,, 遮到80%(我唔喜歡遮哂,,因為會呃唔到人架啦XD)

 

如果好似我咁有暗瘡印都可以用淺色同無名指點點點...

 

再放大看,, 很不錯~~

 

主打產品Revlon PhotoReady Concealer 同中指&無名指印開

 

(無名指好難舉/__\)

 

如果好像我鼻邊泛紅就可以再加一筆用無名指印開

 

唔好講笑~~這樣的皮膚都夠出門口啦!!!!

 

尚有不均就用上Maybelline BB Watergel

 

YEAH~~更光澤均勻啦~~

到眼睛啦~~ 只需要做少少已經醒好多架啦~~

但無時間我就只夾眼睫毛算

 

夾一夾眼睫毛同畫內眼線啦

右邊已經醒左,, 左邊仲有D眼訓

(內眼線係好自然,, 一定要學識丫~~)

 

畫眉(我畫得非常無敵超級醜~~略過好不好??)

我會再多多練習,, 再跟大家分享

 

紅潤當然不少得Cheek

用的是CANMAKE CREAM CHEEK 之前也推介過的,, 非常自然!!!!!!

用食指畫個TICK,, 之後印印印印印...就OK啦

 

搽咀仔啦

我個咀係長期乾,, Kiehl’s這個真係超級好用

早晚用的確令我咀沒以前那麼乾了

 

搞掂~~~~~~未換衫添~~

無時間慢慢襯衫架啦~~

所以鬆身間條或貼身淨色加條貼身褲係我最愛啦XDD

 

換完衫夾哂D頭髮上去就衝出門口上車啦~~~

就以上

真係十萬個感謝你們花時間看我的文章

 

今次分享所用的產品都是全自購的推介啊

Heibe's Blog::
She.com
BeautyExchange

Blogspot
F&B
Salad

 

 

大家還可以透過以下方法找到我::
Email
  heibek@yahoo.com.hk
Instagram  Heibek

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Heibe♥K 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()